Inlägg: 1135189
Sv: Silly Season 09/10
arnio: Vi har större budget än Timrå. Timrå har råd med spelare som Tenkrat, Pöyrölä, Lehtonen, Pärssinen, Hynning.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Jajjen: Visst men vi har också spelare som Dackell, Widing, Hietanen, Lars Jonsson och Dixon dessutom ska vi köpa en hel femma landslagsspelare...Om vi gör oss av med dem jag räknat upp kanske vi kan köpa fem spelare i Landslagsklass.