Inlägg: 1135194
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Jajjen: Dackell, Widing, Hietanen, Lars Jonsson och Dixon
håller landslagsklass eller näst intill. Jämför med Timrå som du gjorde. Vilka kom först i serien. Är din tanke att ha kvar dessa fem spelare plus Lind och Molin och värva fem landslagsmän? Jag får inte riktigt till hur det ska kunna gå med samma budget som vi har denna säsong.
håller landslagsklass eller näst intill. Jämför med Timrå som du gjorde. Vilka kom först i serien. Är din tanke att ha kvar dessa fem spelare plus Lind och Molin och värva fem landslagsmän? Jag får inte riktigt till hur det ska kunna gå med samma budget som vi har denna säsong.
Sv: Silly Season 09/10
Vi kan spela med J20-laget + gubbarna så har vi råd med den här kedjan
Pavel Brendl, RW
Niko Kapanen, C
Mika Pyörälä, LW
Så snålar vi med Jonsson och Andersén som backar.
Pavel Brendl, RW
Niko Kapanen, C
Mika Pyörälä, LW
Så snålar vi med Jonsson och Andersén som backar.
Dixon och Hietanen håller hög brynäsklass. Jag vill ha hög elitserieklass i en hel femma. Fixar vi inte det fortsätter harvandet kring kvalstrecket. Det är väl största skillnaden på -99 års lag och årets. Vi hade en förstafemma som kunde vinna vilken match som helst.