Inlägg: 1135731
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag tycker inte att Jonsson är nåt vidare i PP.. Han var värdelös nu senast mot FBK
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Ja, han var inge vidare senast, men sett över hela säsongen tycker jag att han har varit klart bästa PP-backen. Konkurrensen är ju inte stenhård man han är åtminstone en back kapabel att göra 20-25p.
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Han dräller mest omkring i PP. Skjuter 5m brevid å 5meter över allt för oftast.. Heller på benen på backarna.