Inlägg: 1138256
Svarskommentarer
Sv: FBK-Brynäs Kvart 2 lör 7 mars 2009
rafalski: Ja, shit happens om man ser det med lite nyanserade ögon.
Dvs: vi gör en riktigt bra match men har inte marginalerna med oss den här gången. Känns iaf som att vi hittat en formel för att åtminstone störa den sannolika slutsegraren i årets ES.
Har man Jörgen Jönsson och Peter Nordström som duo in sin 4:e line så förstår alla vilket djup man har i laget.
Men, men...
Vinst imorrn på hemmaplan och sen en gnetvinst borta och dom kanske börjar fundera lite grann.
Inget är omöjligt...
Dvs: vi gör en riktigt bra match men har inte marginalerna med oss den här gången. Känns iaf som att vi hittat en formel för att åtminstone störa den sannolika slutsegraren i årets ES.
Har man Jörgen Jönsson och Peter Nordström som duo in sin 4:e line så förstår alla vilket djup man har i laget.
Men, men...
Vinst imorrn på hemmaplan och sen en gnetvinst borta och dom kanske börjar fundera lite grann.
Inget är omöjligt...
Men inte nog att FBK är bättre i varje lagdel utan dom har även flytet på sin sida, hockeygudarna har valt sida. Brynäs spelar på toppen av sin förmåga och det går inte att kräma ur mer i laget.
Spännande att se om laget kan resa sig och ta en seger på måndag, det är nog jävligt knäckande att vara med och ändå få vika ner sig i de två första matcherna men en stor eloge hur laget visar moral och dom förtjänar verkligen att få vinna en match nu.