Inlägg: 1142152
Sv: A proposito de nada
65selander: Fast ishockeysektionen bröt sig väl ur Dynamo Berlin och bytte namn till Eisbären, eller har jag fel?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Paddan: Det törs jag inte svara på men när jag har stött på Berlin fans så sjunger de Dynamo samt att vissa har den gamla tröjan.
Har träffat en del fans från Berlin. Tammerfors, Vojens, Mannheim
Har träffat en del fans från Berlin. Tammerfors, Vojens, Mannheim