Inlägg: 1142155
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Paddan:
Dynamo och senare Eisbären spelade i en anläggning i stadsdelen Hohenschönhausen. Eispalatz-im-Hohenschönhausen (T-banestation Malkow). Det ligger nordväst om Berlins centrum. Olympiastadion ligger i Charlottenburg som är direkt västerut från samma centrum.
Dynamo och senare Eisbären spelade i en anläggning i stadsdelen Hohenschönhausen. Eispalatz-im-Hohenschönhausen (T-banestation Malkow). Det ligger nordväst om Berlins centrum. Olympiastadion ligger i Charlottenburg som är direkt västerut från samma centrum.
Om jag minns rätt från rundturen i Berlin för tolv år sedan så spelade Eisbären då i en ishall som låg belägen vid ena hörnet av bilparkeringen framför Olympiastadion.