Inlägg: 1145705
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
65selander:
"- Jag är besviken på sportsidan i allmänhet och sportchefen Mikael Lundström i synnerhet, säger Ejendal som redan inför kvalserien ville köpa in Wayne Fleming som ny headcoach.
- Vi hade ett möte med Leksand före kvalserien där vi berättade att vi hade kontaktat Wayne Fleming under Sweden Hockey Games och att han sagt ja till att ta över Leksand.
Men ledningen sa nej."
Herr Ejendal verkar vara dum i huvudet, en varböld i svensk hockeys rövhål Leksand. En sponsor som inte kan nåt om hockey och som ska in och styra i föreningen vid motgång kan bli en gigantisk belastning för föreningen, se bara på Malmö och Percy.
Fan kvalserien är långt från avgjord och tom Leksand har en hyffsad chans fortfarande och idioten håller på på detta vis. Underhållande men idiotiskt.
"- Jag är besviken på sportsidan i allmänhet och sportchefen Mikael Lundström i synnerhet, säger Ejendal som redan inför kvalserien ville köpa in Wayne Fleming som ny headcoach.
- Vi hade ett möte med Leksand före kvalserien där vi berättade att vi hade kontaktat Wayne Fleming under Sweden Hockey Games och att han sagt ja till att ta över Leksand.
Men ledningen sa nej."
Herr Ejendal verkar vara dum i huvudet, en varböld i svensk hockeys rövhål Leksand. En sponsor som inte kan nåt om hockey och som ska in och styra i föreningen vid motgång kan bli en gigantisk belastning för föreningen, se bara på Malmö och Percy.
Fan kvalserien är långt från avgjord och tom Leksand har en hyffsad chans fortfarande och idioten håller på på detta vis. Underhållande men idiotiskt.
Sv: A proposito de nada
65selander:
"Per-Olof har sett i stort sett varje hemmamatch med laget sedan 1954."
Jodu, lycka till! ;)
"Per-Olof har sett i stort sett varje hemmamatch med laget sedan 1954."
Jodu, lycka till! ;)