Inlägg: 1147049
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Huge: Håller med dig. Tror att Lindbäck gör helt rätt som går till Timrå.
Även om Åkerlund är bra så tror jag att Lindbäck kommer bli deras förstemålis.
Även om Åkerlund är bra så tror jag att Lindbäck kommer bli deras förstemålis.
Sv: Silly Season 09/10
Huge: "När får vi nåt tillbaka? :-)"
Passa dig, annars står Sundlöv där och viftar med ett kontrakt med Robin Jonssons underskrift på.
Gud bevare oss....
Passa dig, annars står Sundlöv där och viftar med ett kontrakt med Robin Jonssons underskrift på.
Gud bevare oss....
Många yngre spelare i deras trupp, som Challe dessutom inte verkar vara rädd för att släppa fram.
Fast nu har vi skeppat iväg både Lind och Lindbäck i modern tid.
När får vi nåt tillbaka? :-)