Inlägg: 1147498
Sv: Brynäs J20
MarcusElving: Men din jävel! Kunde ha varit säsongens sista match och du ballar ur =)
Svarskommentarer
Sv: Brynäs J20
Peja: Hahaha! Jag hade ruggig fingertoppskänsla där och räknade kallt med att Brynäs skulle vinna idag. Jag räknar lika kallt med att de vinner imorgon! sen när det blir finaldags då ska jag upp och härja friskt i Läkerol Arena.
Lovade tidigare här att jag skulle gå på matchen i morgon, i all glädjeyra efter segern glömde jag ju helt bort att jag faktiskt inte kan gå på matchen imorgon! :P Fan, också!
Lovade tidigare här att jag skulle gå på matchen i morgon, i all glädjeyra efter segern glömde jag ju helt bort att jag faktiskt inte kan gå på matchen imorgon! :P Fan, också!