Inlägg: 1147511
Sv: Brynäs J20
Bissett19: Jag har ingen aning, spekulerades en del om det i arenan, men ingen som jag pratade med visste ju egentligen.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs J20
Peja: Matchtiden 1300 beror på att DIF åker hem med en billig SGS-Buss 1715 ;-)
Helt klart en sjuk tid eftersom det kunde blivit en hel del folk annars på kvällskvisten.
Helt klart en sjuk tid eftersom det kunde blivit en hel del folk annars på kvällskvisten.