Inlägg: 1147603
Sv: Brynäs J20
arnio: Leidermark har ju varit helt outstanding i slutspelet, vilken kille! Thegel och Rödin har ju såklart också producerat bra som vanligt. Men jag är verkligen imponerad av Leider! :D
Svarskommentarer
Sv: Brynäs J20
MarcusElving:
Det håller inte,sett för mycket på A-laget.
| 28.43 | 2 min | BIF | 2. ANDERSSON, Patrik | INTRF |
| 27.01 | 2 min | BIF | 7. PERSSON, Anton | HOLD |
Det håller inte,sett för mycket på A-laget.