Inlägg: 1147625
Svarskommentarer
Sv: Brynäs J20
Bissett19: 1-2
Vad är det som hänger i taket?
Vad är det som hänger upp och ned?
Vad är det som luktar så illa?
Jooo det är ju Djurgårdens svin.
Djurgårn, Djurgår, Djurgårn är fulast i stan, fy fan !
Djurgårn, Djurgår, Djurgårn är fulast i stan, fy fan !
Vad är det som hänger i taket?
Vad är det som hänger upp och ned?
Vad är det som luktar så illa?
Jooo det är ju Djurgårdens svin.
Djurgårn, Djurgår, Djurgårn är fulast i stan, fy fan !
Djurgårn, Djurgår, Djurgårn är fulast i stan, fy fan !
Ännu en utvisning.
Vill dem inte spela final??