Inlägg: 1147640
Sv: Brynäs J20
Och Brynäs drar på sig en tvåa med några minuter kvar. Skulle ju vara förjävligt om det slutade med förlust pga en utvsning i slutet av matchen, skulle tyvärr vara talande för hela matchen om det slutar så :(
Svarskommentarer
Sv: Brynäs J20
MarcusElving:
crosschecking i andra o armbåge i tredje...avd onödiga utvisningar...?
e
crosschecking i andra o armbåge i tredje...avd onödiga utvisningar...?
e