Inlägg: 1148445
Sv: Kahnberg går till Brynäs
65selander: Jo det vore ju synd om vi lägger all kosing på en lirare som VF bänkar i slutspelet, men det är väl den bistra verkligheten.
Svarskommentarer
Sv: Kahnberg går till Brynäs
Lunkan: Som jag ser det så är Kahnberg det bästa vi kan få. Min drömvärvning faktiskt. Utanför NHL har jag svårt att se en bättre värvning, skulle va Brendl då.
Kör hårt Luffarn !!
Kör hårt Luffarn !!