Inlägg: 1148479
Svarskommentarer
Sv: Kahnberg går till Brynäs
Huge: Nä han kommer säkert att passa in i Brynäs "tokoffensiva" spelidé...
:-)
Men skämt åsido... Är det Kahnberg så är det jävligt bra. Känner mig dock inte säker på att det är han... Tror nog Mormor är där och fiskar också men det verkar gått jävligt fort i så fall.
Å andra sidan vet jag att Mormor och Nubben har ett gott öga till varann så kanske de snackat ihop sig redan för länge sen...?
:-)
Men skämt åsido... Är det Kahnberg så är det jävligt bra. Känner mig dock inte säker på att det är han... Tror nog Mormor är där och fiskar också men det verkar gått jävligt fort i så fall.
Å andra sidan vet jag att Mormor och Nubben har ett gott öga till varann så kanske de snackat ihop sig redan för länge sen...?
Men.. Dont count your chickens.. Typ.."
När man kommit så här pass långt i förhandlingarna brukar murvlarna sällan ha fel, så Mormor har gjort ett kanonjobb i det här fallet.
Tycker inte att man ska stirra sig blind på att han dippat en aning i Frölunda, jämfört med vad han presterade som bäst.
Mkt beror på tränarens förtroende och här verkar det inte ha funkat speciellt bra mellan Kahnberg och Dahlén.
Att vi har fått en giftig och irrationell målskytt är det inget tvivel om.
Bara att hålla tummarna för att han funkar i Brynäs, ngt jag inte har nån anledning att betvivla.