Inlägg: 1149711
Sv: Silly Season 09/10
Både Hermansson och Molin kvar, tveksamt om det är värt att köpa säsongskort nästa säsong. Sundlöv kastar ju ändå bara iväg pengarna.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Peja: Ja skulle det ha funnits strimman av hopp om en topplassering så borde nog följande bytts ut bland anfallarna. Backarna skulle vi kunna ha kvar de vi har och värva två kanoner så skulle det kunna hålla..
Lauritzen,Persson,Molin,Sundström.Hermansson, Vas
Lauritzen,Persson,Molin,Sundström.Hermansson, Vas