Inlägg: 1149727
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Lindström: "Slutar med att han sitter kvar i tröjan när den ska upp i taket..."
Det där är en underbar formulering.
Molin har definitivt ett år hockey kvar i sig. Någon skrev tidigare att efter Dackell och Widing var han vår bäste ytterforward förra säsongen. Håller med. Konkurrensen var i och för sig inte sådär mördande, men ändå... Molin är en av få forwards vi har som kan transportera in pucken i anfallszon och etablera ett PP. Vi behöver honom.
Onödigt att förlänga med Herman, för det gjorde vi väl, bradberry, eller? :-)
Kul att se att hemsidan har vaknat sent omsider.
Det där är en underbar formulering.
Molin har definitivt ett år hockey kvar i sig. Någon skrev tidigare att efter Dackell och Widing var han vår bäste ytterforward förra säsongen. Håller med. Konkurrensen var i och för sig inte sådär mördande, men ändå... Molin är en av få forwards vi har som kan transportera in pucken i anfallszon och etablera ett PP. Vi behöver honom.
Onödigt att förlänga med Herman, för det gjorde vi väl, bradberry, eller? :-)
Kul att se att hemsidan har vaknat sent omsider.
Är väl ända sättet att bli av med spelare i Bif.
Jag har en kanon ide hur vi ska kunna värva klass spelare!!!
Lägg ner J18 å J20, för det kostar ju skjortan och i A-laget kommer dom inte att få spela i.
Kanske kanske i 4 linan 3 min per match så dom kan uvecklas
till klass lirare innas dom flyr.
Målvaktstränare är ju överflödiga när vi har hus tomten sittandes vid faxen, han kan ju både stå å faxa så var det löst.
Sen kan vi väl sälja La å spela i B-hallen iställe, för hur man lockar folk har dom ju aldrig lyckas med till nya fina arenan...
Vips så har vi slantar att kunna köpa in 2 fullblodsproffs linor.