Inlägg: 1149864
Sv: Silly Season 09/10
Spelar ingen roll vad ni säger- men jag skulle gärna vilja se Nich Angell i laget igen. Jag vet att han trivdes här och jag tycker det är en jäkla bra back. Jag tror t.om han skulle gå med på att sänka sin lön avsevärt för att få spela i BIF....
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
micke: Har heller inget emot Angell men varför gick han till HV om han trivdes?