Inlägg: 1150736
Sv: Silly Season 09/10
Jag gillar Bång. Även om han inte skulle vara en målskytt på elitserienivå så skulle han kunna forechecka och tacklas mycket. En bra rollspelare.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Peja: "Jag gillar Bång. Även om han inte skulle vara en målskytt på elitserienivå så skulle han kunna forechecka och tacklas mycket. En bra rollspelare."
Konstigt.
Du gillar Bång fast det lika gärna kunde ha stått Vas.
Och honom gillar du inte.
Nåt som inte stämmer här...
Konstigt.
Du gillar Bång fast det lika gärna kunde ha stått Vas.
Och honom gillar du inte.
Nåt som inte stämmer här...