Inlägg: 1150999
Sv: Silly Season 09/10
Bissett19: Men det har ju ryktas om att FBK rycker i Widing, så jag hoppas att det inte är någon rokad som kommer att ske.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Wesley:
Widing har väl tydligt deklarerat att om han blir kvar i Sverige är det Brynäs som gäller,vi får väl se om dem orden fortfarande gäller...
Widing har väl tydligt deklarerat att om han blir kvar i Sverige är det Brynäs som gäller,vi får väl se om dem orden fortfarande gäller...