Inlägg: 1151070
Sv: Silly Season 09/10
GävleLasse: Somervuori vore ju riktigt kul att se i Brynäströjan!Men jag undrar varför han skulle välja oss?Får han inget nytt kontrakt med fbk el?
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Storhonken: Han beskrev i en intervju för några månader sedan att han kände för sin egen utvecklings skull att han ville ha mer istid och helst i en förstafemma.. Han sa då också att han helst stannade i ES då han gillade landet och ligan.
Minns inte var jag läste intervjun.
Varför det sen ska bli just Brynäs är väl svårt att svara på.
Minns inte var jag läste intervjun.
Varför det sen ska bli just Brynäs är väl svårt att svara på.
+ 1