Inlägg: 1151089
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hur går det med Danielsson, ska han lägga av? och ska han inte det så för allt i världen låt oss slippa :)
Sv: Silly Season 09/10
GävleLasse: Glöm inte heller att NC kom tvåa i strafftävlingen för ett tag sedan...
Vas har inte presterat ett dyft på seniornivå i Sverige, i Nordamerika var det inte mycket bättre. Allt hopp är för mig helt borta när det gäller Vas, han saknar faktiskt allt.
Vas har inte presterat ett dyft på seniornivå i Sverige, i Nordamerika var det inte mycket bättre. Allt hopp är för mig helt borta när det gäller Vas, han saknar faktiskt allt.
Jag tror fatkist att Vas skulle kunna vara en spelare som funkar tillsammans med en spelartyp som Kahnberg. Han är tung och kan skapa ytor åt Kahnberg när han snurrar i offensiv zon.