Inlägg: 1151630
Sv: Silly Season 09/10
GävleLasse: Ja men det är få av Brynäs små spelare (molin, herman etc) som spelar fysiskt överhuvudtaget. Brynäs vill ju vara jobbiga att möta, då bör man väl ha spelare som är det.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Peja: Brynäs ska va jobbiga att möta för att vi är bra, inte för att vi är tunga. Lars Jonsson väger 95 kg, Emil Sandin väger 82 kg. Vem är "jobbigast" att möta?