Inlägg: 1151658
Sv: Silly Season 09/10
Storhonken: Beror väl på vad man förväntade sig? För många kom det inte som någon överraskning att han inte är lika bra som Kenny Jönsson.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Peja: På dig låter det som att det är Lidström vi värvat.
Du har ju skrivit upp Jonsson från första början,och så bra är han inte.
Du har ju skrivit upp Jonsson från första början,och så bra är han inte.
Sv: Silly Season 09/10
Peja: Om det stämmer att han tjänar 250 tusen i månaden så blir det en hel del förväntningar. Landslagsman är han, men värd 250 tkr vettefan. För 250 vill jag ha Kenny J. eller Ragnarsson.