Inlägg: 1151776
Sv: Silly Season 09/10
Brynäsekke: Har bara hört att Sundlöv varit intresserad tidigare. Själv ser jag hellre Markström om Joacim Eriksson som målvaktspar. Men det finns ju ett problem i och med junior-VM. Tänk om båda blir uttagna, då står vi utan målisar. Så Läck kanske är en nödvändig värvning trots allt..
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
MarcusElving:
Intressant fråga, men jag tror aldrig att landslagsledningen är så dum att dom tar ut båda våra målvakter om nu Jocke Eriksson blir andre målvakt.
Intressant fråga, men jag tror aldrig att landslagsledningen är så dum att dom tar ut båda våra målvakter om nu Jocke Eriksson blir andre målvakt.
Sv: Silly Season 09/10
MarcusElving: Jo ja tycker precis samma sak!
Enligt vad jag har hört så har Läck varit klar för Brynäs i några dagar nu, dessutom fick han inte spel ikväll? kan ju vara ett samband?
Enligt vad jag har hört så har Läck varit klar för Brynäs i några dagar nu, dessutom fick han inte spel ikväll? kan ju vara ett samband?