Inlägg: 1151917
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Gurra88: Ja det var det jag som skrev det om smurfarna.
Jag förstår nu varför vi inte har fått in några stora tunga pjäser; mormor försöker mörka att det inte är J20 spelare som är in slussade utan inköpta spelare istället..
Så dom inte ska sticka ut i truppen+att snurrkungarna i gamla gardet ska känna sig trygga i duschen..
Sen så är det ju svårt att ta en plats i isdansarlaget Bif där det finns bara ett par som vet att man får/kan tacklas.
För om ni tittar på matchen så syns det att andra lag använder sig av den tekniken att stoppa spelare på istället för att hakas.
Hockey är å ska vara en fysisksport men det har ni kanske glömmt efter all isdans i La..
Jag förstår nu varför vi inte har fått in några stora tunga pjäser; mormor försöker mörka att det inte är J20 spelare som är in slussade utan inköpta spelare istället..
Så dom inte ska sticka ut i truppen+att snurrkungarna i gamla gardet ska känna sig trygga i duschen..
Sen så är det ju svårt att ta en plats i isdansarlaget Bif där det finns bara ett par som vet att man får/kan tacklas.
För om ni tittar på matchen så syns det att andra lag använder sig av den tekniken att stoppa spelare på istället för att hakas.
Hockey är å ska vara en fysisksport men det har ni kanske glömmt efter all isdans i La..
Sv: Silly Season 09/10
Gurra88: Ber om ursäkt för att jag blandade ihop dig med Lindström.
Det är isf han som ev är sifferdyslektiker.
Och jag har inte hånat ngn för det utan bara visat på att det är en möjlighet att han är det, eftersom han uppenbarligen har svårt med siffrorna.
Det är isf han som ev är sifferdyslektiker.
Och jag har inte hånat ngn för det utan bara visat på att det är en möjlighet att han är det, eftersom han uppenbarligen har svårt med siffrorna.
Hahaha.. Det får gärna vara ett gäng smurfar, men ett lag ska även innehålla någon form av stor spelare och som använder sin storlek, så som Goren.