Inlägg: 1152190
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Brynäs_89: Klart med Anton Rödin i A-laget nästa säsongen.
För mig känns det nästan som det bästa nyförvärvet, jag tror att han kommer få ett dundergenombrott redan i vinter, med rätt spelare brevid sig så är jag tvärsäker på det. Han ska spela i en uppställning som bygger spelet på speed och rörlighet.
Skulle vara kul att se honom med Ove och Kana.
För mig känns det nästan som det bästa nyförvärvet, jag tror att han kommer få ett dundergenombrott redan i vinter, med rätt spelare brevid sig så är jag tvärsäker på det. Han ska spela i en uppställning som bygger spelet på speed och rörlighet.
Skulle vara kul att se honom med Ove och Kana.