Inlägg: 1152401
Sv: Silly Season 09/10
Kan det bli tisdag snart så man slipper dessa jävla röda dagar.. Ser verkligen fram emot tisdag/onsdag.. Vi får nog svar på många frågor under de dagarna :D
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tycker Rödin ska få chansen i framträdande kedja nästa säsong, kolla bara på tex Skellefteå som släpper fram sina juniorer.
Hört rykte om att Sommarvåraren varit i Gävle redan under de stundande SM-slutspelet, dessutom skall en finsk forward redan vara klar, troligtvis är detta Rajamäki
Hört rykte om att Sommarvåraren varit i Gävle redan under de stundande SM-slutspelet, dessutom skall en finsk forward redan vara klar, troligtvis är detta Rajamäki