Inlägg: 1152428
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Huge: Haha. Lite smått tragiskt att läsa att du har sån övertro på dina egna "kunskaper" om hockey. Ward står många gånger som en kon i egen zon. Och kom ihåg vad jag sagt när han så smångingom står som Hv:s sjunde back kommande säsong. Men få inhopp för att proppa nån, det kan han nog få. Och varför tror du Kenta inte ville ha honom kvar, doktor Huge? Kenta är inte precis någon dussintränare.
Sv: Silly Season 09/10
Huge: Hahaha
Skönt att ha dig här så du kan tuta i alla DINA egna värderingar.
Detta är ett forum så om du inte kan låta andra ha åsikter, så bör du sluta besöka sidan. För det är just att man kan ha olika åsikter som är själva idèn med forum.
Skönt att ha dig här så du kan tuta i alla DINA egna värderingar.
Detta är ett forum så om du inte kan låta andra ha åsikter, så bör du sluta besöka sidan. För det är just att man kan ha olika åsikter som är själva idèn med forum.
Sv: Silly Season 09/10
Huge: Ward var inne på 18 baklängesmål och hade +6 på 52 spelade matcher. En riktigt kompetent back med andra ord.
Och defensivt lämnar han en hel del att önska."
Haha...
Tyvärr så är antalet matcher man sett inte nån garanti för att man kan nåt om hockey, det har du och ett flertal andra skribenter härinne bevisat flera gånger.
Ward tar ibland dumma utvisningar, liksom många andra spelare.
Han spelar helt klart på gränsen men är samtidigt en skicklig och stabil defensiv back som motståndarna drar sig för att gå i närkamp med.
En spelartyp som Brynäs inte haft på många år.
Jag tar Ward alla dar i veckan om valet vore ex Bertilsson.
Och att du sen tror att HV tagit honom tillbaka som nån sorts publikfavorit och inget annat, vittnar ju bara det om hur dåligt insatt du är.
Ward har plockats hem därför att han är en klar tillgång i laget och inget annat.