Inlägg: 1152447
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Lindström:
"Hs brunaste näsa har talat.."
Ditt svar på ett mina inlägg igår.
Verkar alltså vara helt Ok med hån eller dumförklaringar...
"Hs brunaste näsa har talat.."
Ditt svar på ett mina inlägg igår.
Verkar alltså vara helt Ok med hån eller dumförklaringar...
Sv: Silly Season 09/10
Lindström: Dumförklaringar och hån hör till vardagarna här. Det är skåpmat.
När det gäller huge så brukar han hålla sig på en väldigt bra nivå, men han tvekar inte att svara med samma mynt. Men går han eller nån annan över gränsen så kommer jag eler nån annan moderator med stora pekpinnen.
När det gäller huge så brukar han hålla sig på en väldigt bra nivå, men han tvekar inte att svara med samma mynt. Men går han eller nån annan över gränsen så kommer jag eler nån annan moderator med stora pekpinnen.
Bra att veta när man ska replikera någons kommentarer.