Inlägg: 1154667
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
65selander: Efter en vecka i Västerviks skärgård är man nu redo att koppla upp sig igen...
Några kommentarer angående veckans händelser;
- Jesper Mattssons kommentar angående SM-Guldet värmde; "Brynäs svåraste laget att möta"
- Mycket vill ha mer; trots att mormor landar Somervouri och Läck, ger våra duktiga juniorer chansen i A-laget samt förlänger med i stort sett alla stomspelare ropar folk efter;
"defensiva backar", "förstacentrar", "powerforwards", med mera, med mera.
Jag tycker den hårt kritiserade Sundlöv gör ett jäkligt bra jobb med tanke på omständigheterna!
- Jag ser med tillförsikt fram emot kommande säsong!
Några kommentarer angående veckans händelser;
- Jesper Mattssons kommentar angående SM-Guldet värmde; "Brynäs svåraste laget att möta"
- Mycket vill ha mer; trots att mormor landar Somervouri och Läck, ger våra duktiga juniorer chansen i A-laget samt förlänger med i stort sett alla stomspelare ropar folk efter;
"defensiva backar", "förstacentrar", "powerforwards", med mera, med mera.
Jag tycker den hårt kritiserade Sundlöv gör ett jäkligt bra jobb med tanke på omständigheterna!
- Jag ser med tillförsikt fram emot kommande säsong!
Sv: A proposito de nada
65selander: Den gången var det nära att teven åkte ut genom fönstret.Vill minnas att Molin kom helt fri i sudden i Femte.Men det blev ingen straff
"bara" utvisning.Har nog aldrig varit så vansinnig på en domare nån gång.
"bara" utvisning.Har nog aldrig varit så vansinnig på en domare nån gång.