Inlägg: 1154758
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiaskarlgren: Det trissar verkligen förhoppningarna ordentligt när de två är ledande spelare i ett lag som består av en hel del ES-etablerade junisar.
Annars i landslags-svängen;
Lasse Jonsson fick sig ett par verbala kängor av både Wikegård och Expressen-tomten. Helt rätt, han har visat även i ES att han är lite väl mjuk och försiktig. Även om man är "Förstaback" så ska man spela rejält, rakt och enkelt. Tycker inte Jonsson följde något av de instruktionerna under större delen av säsongen.
Sen är det ju nästan så man mår illa när man ser Omark, sist jag såg någon vara så totalt felfri i hela matchen på den nivån var väl typ när Zäta gjorde 4 på finnarna i globen.
Synd att han väljer bort NHL, han hade kunnat bli en världsklass-spelare.. Det kommer han inte bli i Ryssland.
Annars i landslags-svängen;
Lasse Jonsson fick sig ett par verbala kängor av både Wikegård och Expressen-tomten. Helt rätt, han har visat även i ES att han är lite väl mjuk och försiktig. Även om man är "Förstaback" så ska man spela rejält, rakt och enkelt. Tycker inte Jonsson följde något av de instruktionerna under större delen av säsongen.
Sen är det ju nästan så man mår illa när man ser Omark, sist jag såg någon vara så totalt felfri i hela matchen på den nivån var väl typ när Zäta gjorde 4 på finnarna i globen.
Synd att han väljer bort NHL, han hade kunnat bli en världsklass-spelare.. Det kommer han inte bli i Ryssland.
Sv: A proposito de nada
mattiaskarlgren:
"Sverige var i ledningen hela matchen till det var tre sekunder kvar då Finland gjorde 4-4 och matchen gick till Overtime. 01.23 in i OT avgjorde Jakob Silfverberg med ett mycket fint mål framspelad av Anton Rödin som också var planens bäste spelare."
Mumma.
"Sverige var i ledningen hela matchen till det var tre sekunder kvar då Finland gjorde 4-4 och matchen gick till Overtime. 01.23 in i OT avgjorde Jakob Silfverberg med ett mycket fint mål framspelad av Anton Rödin som också var planens bäste spelare."
Mumma.
Rödin och Thegel gjorde återigen mål i Team-19 igår.
Bådar ju gott inför nästa år!