Inlägg: 1156697
Svarskommentarer
Sv: Brynäsfrågan!
tompap71: Ja, att brynäsarna uppe i Gävle har rykte om sej att vara bortskämda och gnälliga är känt. Men så länge Brynäs har gävleregionen som hemvist får nog föreningen förhålla sej till det. Hur ska man bryta mönstret? Vad vill gävleborna med sitt Brynäs? Egentligen? Och vad krävs för att företag och bybor ska ställa upp mangrant för föreningen?
Sv: Brynäsfrågan!
tompap71:
Om 6000 går dit och gnäller och samtidigt betalar för det så vad spelar det för roll...?
Det är bara att se till att skapa en gnällupplevelse så att 2000 till väljer att betala för att gnälla... = )
Men jag tycker det är smartare att välja att förhålla sig till publiken som kunnig och krävande och skapa en upplevelse efter det.
Jag tycker att Gavlerinken och upplevelsen som bjuds är på en för låg nivå för att möta de höga kraven.
Där har du orsaken till gnället.
Höj nivån på upplevelsen (flera delar där såklart) och slipp gnället...
Om 6000 går dit och gnäller och samtidigt betalar för det så vad spelar det för roll...?
Det är bara att se till att skapa en gnällupplevelse så att 2000 till väljer att betala för att gnälla... = )
Men jag tycker det är smartare att välja att förhålla sig till publiken som kunnig och krävande och skapa en upplevelse efter det.
Jag tycker att Gavlerinken och upplevelsen som bjuds är på en för låg nivå för att möta de höga kraven.
Där har du orsaken till gnället.
Höj nivån på upplevelsen (flera delar där såklart) och slipp gnället...
Där hadu ditt grundmurade intresse, och som supporter utifrån, efter ett flertal matcher under västen under snart trettio år så tycker jag mig veta att detta är sanningen.