Inlägg: 1170254
Sv: A proposito de nada
Huge: Om alla försöker förstå så är det inte dom här tröjorna som Brynäs kommer att spela i när serien startar. Det är träningsmatch tröjor som vi ser på bilderna. När serien börjar ser tröjorna helt annorlunda ut.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
link: Har för mig att man brukar presentera säsongens matchtröja under Cityfesten i Gävle. Denna är väl numera nedlagd?