Inlägg: 1173559
Sv: Operation Nordquist!
Tomas Ros spekulerar i Alexander Sundström ryker om Nordquist kommer in. Jag hoppas verkligen inte det blir så utan att man behåller truppen man har, det kommer behövas om skador uppstår, eller i minsta laget till det att Nordquist kommer kunna spela... Han missar väl ändå 7-8 matcher om det är i mitten av oktober han ska vara spelklar.
Svarskommentarer
Sv: Operation Nordquist!
Hence:
Rätt väntat att han valde Brynäs, tongångarna på superstars är lite blanade. Jävla äckelbryns som tar alla våra 82:or m.m från att Sundlöv är en smygleksing m.m :)
Personligen förstår jag till fullo om han väljer BIF med tanke på en del spelare där samt att han vill fortsätta spela Es hockey. Ta hand om grabben.
Rätt väntat att han valde Brynäs, tongångarna på superstars är lite blanade. Jävla äckelbryns som tar alla våra 82:or m.m från att Sundlöv är en smygleksing m.m :)
Personligen förstår jag till fullo om han väljer BIF med tanke på en del spelare där samt att han vill fortsätta spela Es hockey. Ta hand om grabben.