Inlägg: 1173616
Svarskommentarer
Sv: Operation Nordquist!
GävleLasse: Fan vilket slös att ha Granis i en fjärdekedja. Inte bästa sättet att få honom att förlänga med ett livstidskontrakt ;)
Jag skulle vilja se honom som ytterforward i någon av de två första kedjorna.
Jag skulle vilja se honom som ytterforward i någon av de två första kedjorna.
Sv: Operation Nordquist!
GävleLasse: Ja, det eller en utlåning ligger nog nära till hands. Herman sitter säkert, hen är bra för gruppdynamiken!
Silfverberg| Nordqvist | Kahnberg
Somervuori | Dixon | Dackell
Sandin | Hansen | Lauritzen
Rödin | Granström | Molin