Inlägg: 1174435
Svarskommentarer
Sv: Operation Nordquist!
MarcusElving:
Ja det återstår ju att se,den forwarden som inte presterar under tiden medans Nordan rehabiliterar sej är ett bra förslag;)
Nordan lär ju inte kliva in i spel förrän oktober-november så att de övriga har gott om tid att förtjäna sin plats i laget.
Annars får vi köra en Lex Boork dvs ett rotationssystem;)
Ja det återstår ju att se,den forwarden som inte presterar under tiden medans Nordan rehabiliterar sej är ett bra förslag;)
Nordan lär ju inte kliva in i spel förrän oktober-november så att de övriga har gott om tid att förtjäna sin plats i laget.
Annars får vi köra en Lex Boork dvs ett rotationssystem;)
Sv: Operation Nordquist!
MarcusElving:
Inte ska vi väl göra Granis till fjärdecenter?Jag tycker det är bättre att göra honom till en ytterforward och låta Sundström ta hand om fjärdecentersrollen.
Inte ska vi väl göra Granis till fjärdecenter?Jag tycker det är bättre att göra honom till en ytterforward och låta Sundström ta hand om fjärdecentersrollen.
Dackell-Dixon-Somervuori
Silfverberg-Nordquist-Kahnberg
Lauritzen-Hansen-Molin
Rödin-Granström-Sandin
Sundström, Hermansson
Jag tycker att bästa lösningen ser ut ungefär sådär när Nordquist är spelduglig!