Inlägg: 1174528
Svarskommentarer
Sv: Operation Nordquist!
rackham: En del ville göra gällande, innan Sundström värvades, att han hade potential att bli en ledande Elitseriecenter. Det har vi inte sett något av ännu - men det kanske kommer?
Sv: Operation Nordquist!
rackham: Strax innan knä(?)skadan var Sundström vår klart bäste center, kanske tom spelare öht. Och gjorde en rad riktigt bra matcher i november-december har jag för mig.
Tror att det finns massor av potential, men helt klart måste han få fram det snart. Bara hopps han får gå skadefri en hel vinter så får vi se.
Tror att det finns massor av potential, men helt klart måste han få fram det snart. Bara hopps han får gå skadefri en hel vinter så får vi se.
Vad har Sundström för potential som ännu inte visat sig...?