Inlägg: 1174547
Svarskommentarer
Sv: Operation Nordquist!
Huss: Placerar vi Granström i en fjärde femma är han garanterat förlorad nästa säsong. Så här tycker jag att vi ska formera kedjorna:
Dackell, Dixon, Somervouri
Granström, Nordqvist, Kahnberg,
Lauritzen, Hansen, Silfverberg
Molin, Sundström, Sandin
Herman, Thegel och Rödin blir över. Känns inte helt rätt att bänka Rödin men vem ska man ta bort?
Dackell, Dixon, Somervouri
Granström, Nordqvist, Kahnberg,
Lauritzen, Hansen, Silfverberg
Molin, Sundström, Sandin
Herman, Thegel och Rödin blir över. Känns inte helt rätt att bänka Rödin men vem ska man ta bort?
Sv: Operation Nordquist!
Huss: Jag rör om i grytan lite, äntligen kan vi ju få en riktig förstakedja!
Dackell-Nordquist-Somervuori
Granström-Dixon-Kahnberg
Silfverberg-Hansen-Lauritzen
Sandin-Sundström-Molin/Rödin
Hermansson
Dackell-Nordquist-Somervuori
Granström-Dixon-Kahnberg
Silfverberg-Hansen-Lauritzen
Sandin-Sundström-Molin/Rödin
Hermansson
Ungefär en sådan här forwardsuppsättning
Dackell, Dixon, Somervouri
Kahnberg, Nordqvist, Lauritzen
Molin, Hansen, Silfverberg
Sundström, Granström, Sandin
Tror Thegel kommer lånas ut till en Allsvensk klubb under året.