Inlägg: 1174556
Sv: Operation Nordquist!
Huss: Självklart, men du plaserar även Hansen, Nordqvist och Dixon som centrar. Alla kan inte spela 20 min..
Svarskommentarer
Sv: Operation Nordquist!
Zzz: Överflödets förbannelse....
Gillar Granströms karaktär skarpt men han är tyvärr sämst av de tre övriga.
Gillar Granströms karaktär skarpt men han är tyvärr sämst av de tre övriga.
Sv: Operation Nordquist!
Zzz: Jag skulle nog vilja ge Hansen en mer defensiv roll i laget. Dix och Nordan får ta hand om offensiven.