Inlägg: 1175798
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
torsk igen då! Vart är Kahnberg? Hoppas verkligen att han kommer igång i ES. Man ska tillägga att han har fel omgivning också, tycker jag.
Silfver-Granström-Kahnberg - Prova några matcher inledningsvis i ES! Tror det kan bli riktigt bra. Men Czarnecki envisas med att ha de yngre spelarna i typ fjärdefemman.
Silfver-Granström-Kahnberg - Prova några matcher inledningsvis i ES! Tror det kan bli riktigt bra. Men Czarnecki envisas med att ha de yngre spelarna i typ fjärdefemman.