Inlägg: 1177472
Svarskommentarer
Sv: Introlåt
Huge: du Huge, det var jag som var mån om Hietanen.
Något som du uppenbarligen inte är med ditt dissande av hårdrock.
Enligt en en internationell erkänd Aramenisk undersökning ökar europeisk hårdrock försäljningen under hockeymatcher med 48% jämfört med traditionell musik. Så redan där är du lite fel ute.
Att sedan Juuso är från den nya hårdrockens förlovade land betyder kanske inget då?
Något som du uppenbarligen inte är med ditt dissande av hårdrock.
Enligt en en internationell erkänd Aramenisk undersökning ökar europeisk hårdrock försäljningen under hockeymatcher med 48% jämfört med traditionell musik. Så redan där är du lite fel ute.
Att sedan Juuso är från den nya hårdrockens förlovade land betyder kanske inget då?
Kanske vore nåt.
Då får ju Juuso sitt lystmäte också, eftersom nån tydligen var mån om att han skulle trivas.
I övrigt lite intressant att dom som raljerar över att Brynäs sagt att man vill leda utvecklingen inom svensk hockey, är samma personer som är dom verkliga bakåtsträvarna vad gäller ex musiken.
Varenda ES-lag har en hårdrocklåt på repertoaren (djääääääävligt originellt unikt och utvecklingsledande, eller hur?)
Nä, då föredrar jag isf Fahlanders klassiska "Brynäs Hej" i originaltappning.
Man ska akta sig för att kasta ut barnet med badvattnet och istället vårda historien....