Inlägg: 1177686
Svarskommentarer
Sv: Introlåt
GävleLasse: På tal om hymner. Så är nog det här den bästa jag har hört. Verkar lätt att sjunga med, lagom tempo, lagom lång.
www.youtube.com/watch?v=qDKQffyqcpI&feature=related
När jag säger bäst, så räknar jag inte med Y.N.W.A. Den spelar i en egen divison, som någon annan aldrig kommer upp i.
www.youtube.com/watch?v=qDKQffyqcpI&feature=related
När jag säger bäst, så räknar jag inte med Y.N.W.A. Den spelar i en egen divison, som någon annan aldrig kommer upp i.