Inlägg: 1178628
Svarskommentarer
Sv: Seriepremiär Timrå IK-Brynäs IF Torsdag 24/9 2009 Eon Arena
Jaha, drygt en timme kvar till nedsläpp! Det gäller att hänga med första 10 min när Timrå säkerligen kommer storma fram. Kan vi rida ut första 10 så tror jag vi har en bra möjlighet, helt klart!
Hänger vi dessvärre inte med från start har vi minst 3-0 i arslet efter första, om inte Markan spikar vill säga..
KOM IGEN NU!
Hänger vi dessvärre inte med från start har vi minst 3-0 i arslet efter första, om inte Markan spikar vill säga..
KOM IGEN NU!
(Precis som jag förutspådde redan innan JVM här på forumet.)"
Steg bakåt i utvecklingen, my ass.
Är det HS egen Saidawannabee som gjort den analysen?
Man behöver nog inte vara speciellt synsk för att konstatera att det handlade om ett vanligt formtapp pga hårt matchande i JVM plus att knäskadan gjorde sitt till.