Inlägg: 1178712
Sv: Seriepremiär Timrå IK-Brynäs IF Torsdag 24/9 2009 Eon Arena
bradberry: Ja, verkligen.. Vi ser ut som ett div 1 lag just nu
Svarskommentarer
Sv: Seriepremiär Timrå IK-Brynäs IF Torsdag 24/9 2009 Eon Arena
MarcusElving: Verkar som Brynäs fortsätter den dåliga vanan att göra usla andraperioder.
Sv: Seriepremiär Timrå IK-Brynäs IF Torsdag 24/9 2009 Eon Arena
MarcusElving: Så typiskt BIF att falla in i såna här psykoser. För inte kan dom väl va så här jävla usla...?