Inlägg: 1179062
Sv: A proposito de nada
Huge: Du verkar inte läst det jag skrev.. Han nyttjas inte i det han är bra på, därför är han överflödig.. Då kan vi likaväl spela med Herman som man kan kasta in och borra ögonen i isen och köra 8 minuter per match..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Och sen så vet redan alla vad du tycker, då du aldrig haft några egna åsikter utan tycker allt är rätt som händer i föreningen.