Inlägg: 1179127
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: "Vad är det du ser som känns starkare än förra säsongen i försvaret?"
Räcker att peka på en mkt enkel sak: vi har fått behålla försvaret i stort sett intakt.
Vilket innebär att ett redan väloljat och samspelt försvar får fortsätta utveckla sig i lugn och ro.
Det räcker så.
Individuellt sett så har spelarna blivit 1 år äldre och därigenom sannolikt också helt enkelt bättre spelare.
Räcker att peka på en mkt enkel sak: vi har fått behålla försvaret i stort sett intakt.
Vilket innebär att ett redan väloljat och samspelt försvar får fortsätta utveckla sig i lugn och ro.
Det räcker så.
Individuellt sett så har spelarna blivit 1 år äldre och därigenom sannolikt också helt enkelt bättre spelare.
Båda delarna känns starkare jämfört med förra säsongen"
Vad är det du ser som känns starkare än förra säsongen i försvaret?