Inlägg: 1181169
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: Vi spelar ju för f-n junis hockey. Åker som f-n, skjuter, passar och spelar med initiativ. MEN, lyckas inte när det gäller, utan är för stirriga.
Målet, 4 junistyper står och försöker skicka stålmannens laserblick på pucken, en modoit smyger upp bakom dom och nätar i omöjlig vinkel på en Markström som är hålig som en vällagrad Schweizerost.
Tror det är dags att göra sig av med den glada amatören och mysfarbrorn CZ och ta in en tränare med hockeykunnande i stället.
Målet, 4 junistyper står och försöker skicka stålmannens laserblick på pucken, en modoit smyger upp bakom dom och nätar i omöjlig vinkel på en Markström som är hålig som en vällagrad Schweizerost.
Tror det är dags att göra sig av med den glada amatören och mysfarbrorn CZ och ta in en tränare med hockeykunnande i stället.