Inlägg: 1181967
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
sylf: Vinner dom inte matchen mot HV på tisdag kommer även jag bojkotta dom tills dom har några vinster i bagaget!
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Skitstöveln:
Bojkott lär ju hjälpa.
Ekonomin blir bättre och chansen för Brynäs att vinna ökar, eller?
Logik a la Gävle.
Sådan befolkning sådant lag.
Bojkott lär ju hjälpa.
Ekonomin blir bättre och chansen för Brynäs att vinna ökar, eller?
Logik a la Gävle.
Sådan befolkning sådant lag.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Skitstöveln: Matchen mot HV är väl den mest givna av förluster. Brynäs seriens formsvagaste gäng och HV motsatsen. Då lär oron i föreningen börja på allvar och så är cirkusen/paniken igång. Längar inte till nästa omgång.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Själv hade man tänkt att åka ner nästa Lördag, men nu vette fan om inte Danmark-Sverige lockar mer