Inlägg: 1181987
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Skitstöveln: åk på max i stället, slipper vi alla se och höra ditt jävla gnällande!
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Totte: Det är väl dom som bryr sig som blir besvikna och klagar? Dom som är nöjda när det går däligt för Brynäs har väl ingen större anledning att klaga?
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Totte: Du kommer få se och höra det under hela ditt liv ska du veta!